Finding idea & n emo




Hello people ssup ? hahaha long time no see blog . Sumpah rindu nak update tapi aku takdak masa dan takdak idea nak update apa . So i need time to start over again . Taun lepas ingat cuti sem nak update tapi ya mereput ja nak update apaadia pun aku taktau kt rumah macam takdak life sikit hahaha tapi syioq mereput *keluaq kedah dah*

So how sekarang dah masuk sem 2 life kt uni nih so busy la sikit sem baru kan . hahahaa padahal aku taktau bizi benda pa saja dok buat bizi .

Kalau ada masa terluang aku update kalau tak krik-krik . Sebab banyak benda nak tulis kadang-kadang tu lupa pastu tadak idea . Aku perlukan masa dan feel nk update blog nih . Feel kau gila acah gempak hahaaha .


Okay itu saja semoga patehah ada idea nak mengarang dalam blog nih hihihi :P  baibai


1 comments

  1. Good luck, na! Busy betui takpa, buat buat busy tu toksah la, satgi stress pulak. Kihkihkih. 😉

    ReplyDelete

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^