Marks X

Heyyo people 👯👊
abaikan tulisan cacing kerawit saya 


Pada suatu hari yang indah dan damai dimana hari  ahad la kot aku tak sure la hahhaa takpa laa masuk kelas statistic haaa 1st kuiz sem 2 hahahhaah mcm tahik maaf laa tapi itu laaa . Dah la kuiz mengejut hahaahh markah pun gilak terkejut opocot cot gua . Semua sepuluh soalan weh betui satu ja weh . Serius serius serius macam aku masuk kelas bawak jasad otak tak bawak . HAHAHAAHAHAHAA pastu ya la nak expect markah banyak . For the first time la kan dapat markah sikit laguniee hahaahhaha buat teruksss yeye aku tau tp syukurlah daripada dapat kosong  ..Haahahahaha 

Koyak weh time pi ambil kertas kt depan sebab lecturer tu panggil no matrik one by one . KOYAK MENTAL  aku hadessss dah la awai-awai bab dah mcm nih tapi at least bagi semangat jugaklah nak faham betui-betui topic seterusnyaa cuma koyak sikit la kan dapat gitu hahahaa . Actually 5 soalan yang part 1  tu aku tersilap faham soalan emm tu yang salah banyak tu . Yang part 2 tu mmg susah sikit soalan dia sebab kalau tak ingat weh konsep dia memang sakit la nak menjawab . Ramai org jammed kt situ bukan jammed jalan raya la nih jammed kepala otak. Sel-sel otak tak berhubung time tu . So pengajaran dia kat sini before masuk kuliah ka kelas ka bacalah dulu weh nota-nota , study sikit yang dah belajaq lepas-lepas bukan apa takut ada test mengejut hah memang mampos la kome . Ye mesti ada cakap lek arr boleh tiru kawan , Hello nak tiru kawan pun kalau dia tau okay la kalau dia taktau satu habuk haha berhuhu la hang tang tu . Tak baik la tiru tak baik hahaha serius-serius bukan nak bajet baik ka apa . Kena la ajar diri kita tak bergantung dengan orang lain . At least uji la sikit otak minda hang tu boleh tau takat mana hang guna , berfunction ngan elok ka dak . Hahaha gitu weh . Kejujuran tu penting berkat tu pun sama. Chill la markah sikit tak semestinya hang BODOH abadi sampai habis sem weh . *kata-kata semangat hat kasaq sikit* hahahahaa Takpa kalau tak pandai atleast boleh tau dekat mana kelemahan tu , Mana ada orang keluaq dari perut mak dia jadi pandai nak mampoih , genius teruih  hahaha sorry kedah piauu hahaha . Usaha itu penting . Ikhlas niat tu kena pebetui elok-elok . 

Okay itu saja dari saya patehah yang cute hahahaha tak cute lantak p kat hang yang pasti mak aku kata aku cute . hihi sorry kasaq tapi tulah pesanan ikhlas dari saya untuk hangpa yang baca dan diri sendiri . Sekian . Babai . 💗
💢 blogging ft lost boy ruth b 🌹💮

2 comments

  1. hi, saya datang follow awak :)
    salam kenal :)

    ReplyDelete
  2. sorry.i think if u betulkan handwritting maybe akan dapat markah lebih sikit. chill dear!

    ReplyDelete

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^