BLUE SKY TAG AGAIN

Hello people on the earthhh what chu doing hahahaha acah macam pemes gilaa hah .
Okay macam biasa la orang tag kita so kita buat nah sebab bukan selalu kena tag nih even post yang lepas dah buat. Tapi kali ni aku di tag oleh tadaaa oleh AINA. So thanks for tagging me excited weh hahaha. Okay so let go to the Ques and Answer .





1. What's your favourite thing to collect?

I love to collect memories haha cliche enn. I love to collect tudung , photos that i had edit, sneakers and bags.


2. Craziest thing you've ever done?

I`m always crazy hahaha entah la takdak la crazy sangat. Menyorok dalam locker, bilik air, stor masa duk asrama time sek men haha sebab takmau clear block hahah nasib baik tak kantoi ngan pengawas or warden.


3. Hobby?

Blogging but kena ikut mood lah jugak haha . Editing photo. Tweet, reading novels , wattpad, poems. 

4. Reaksi anda bila barang anda hilang?
 
Gelabah jugak nak cari tambah time nak guna boleh pulak nak hilang masa tak guna elok ja ada kt situ. Kadang sampai rasa nak mengamuk hahahah kalau mood tak baik kan.

 5. Tempat yang paling anda ingin pergi?

Nak g travel Istanbul mybe one day. Makkah In shaa Allah , Amin :) 

6. Kerjaya yang anda idamkan?

 Mcm cita-cita la kan . Hahah actually aku tak suka jawab soalan pasal cita-cita kerjaya haha sebab taktau la. emm dulu time budak2 pernah la terfikir nak jadi polis , cikgu . Pastu dah sek rendah cikgu lagi. Sek menengah nak jadi juru translate bahasa gitu la pastu time form 5 ingat nak jadi Pakar Sakit Jiwa tapi tulaa angan-angan nama pun. Then skrg aku nak jadi kaunselor la kot. In Shaa Allah. 

7. Kenangan paling manis?

Pergi Melaka , Langkawi dengan family . Pastu first time gi short escape dengan member gi Melaka best hawau hahahaa .


8. Apa yang anda inginkan untuk hadiah birthday anda?


Emm nanak kek hahha tak la dah tua-tua apa barang kek2 nih . Nak camera dslr kew best jugak . Tapi cukuplah orang-orang yang aku sayang ada di sisi dapat tengok depa happy dah cukup terindah dah bagi aku. 

9. Bucketlist?

🔺 Nak camera 
🔺 Dekan hahaha 
🔺 Berubah jadi lebih baik 
🔺 rajin-rajin blogging 
🔺 Nak tulis cerpen  kt wattpad


10. Who is your idol? 
Nak kata artis tp tak tahu la artis mana . So my mum the one and only and forever. Yes mcm cliche kan . Tapi mak adalah segalanya . Dia syurga bagi seorang insan yang bergelar lelaki. Kalau perempuan syurga dia suami. Seriusly Mother nih paling indah di dunia nih aku rasa. Takdak orang macam mak sebab takdak ganti carilah kt mana-mana pun hujung dunia sekali pun. Ye rindu mak. :).  Sebab aku bertahan untuk teruskan kehidupan aku ingat mak sebab mak bertarung nyawa nak bagi hang tengok dunia nak bagi hang hidup . Kadang rasa nak putus asa time belajaq  , ingat mak. So, mak saya idola saya . Yang pasti sentiasa la ingatlah Tuhan keh .


11. Your favourite quote?

Allah is enough 💗 




The RULES 
*******************  
- Thank the person who tagged you (yup :) 
- Answer their 11 questions   ✔
- Tag 11 people ❌ (sebab dah buat before this sorry)
- Give them 11 questions to answer ❌ (sebab dah buat before this sorry) 
*********************************************************




So itulah jawapan dari saya. Sorry tak laksanakan lagi another two rules hihi . Thanks again for tagging me . I love you. Hope we can be friend Ainaa. So goodluck in your life semoga success. Teruskan berblogging dengan jayanya. 😁💕


                                                                                      Blogging ft Pesan - Irfan Haris

0 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^