Welcome Back !


henlo from the other side


guess what it so longgggg im stop blogging. Just because im lack of idea what to post on this blog and sometimes i have mood to writing but yeah im freaking lazy  smh.

No timee but hell yeah i miss this blog so much very much and thats enough la . Okay cukup la speaking aku rasa nak nangis tengok aku punya broken english ternyata teruk dari broken heart hahaha what ever. Tapi seriously rindu gila nak berleter dekat blog aku tapi tula keadaan memaksa malas jugak memaksa aku takyah tulis apa-apa kat blog. Hahaa padahal kt twitter rajin pulak engko tweet ya patehah. 

Ingat cuti sem lepas yang sebulan tu aku nak update blog tapi tula tgok la wifi kt rumah takdak la ada data ja kemut pulak lembab choi . So dia macam spoil mood arr nak mengarang kalau data laju takpa mesti laju ja nak berleter kt blog ni . Lepastu dah asyik mereput ja kat rumah tak keluar mana-mana sangat so dia macam takdak idea nak update okay . So main point dia kat sini takdak idea nak mengarang pasai apa lepastu satu lagi mood mengarang tu tak berapa nak ada tu ja. 

So sekarang dah start sem 4 balik ke universiti tercinta and wifi laju nakmati kan haa boleh la update sikit ni . Takpa-takpa mood mengarang tu ada cuma idea ja still searching kadang ada kadang error gitu la .  Sem 4 ni macam busy gila aku rasa tapi tengoklah kalau aku stress bosan malas nak buat assignment aku update blog keh  walaupun takdak sapa nak baca pun senanya . HAHAHAHAHAA peduli apa aku kesah pulak. 

Okay semoga patehah ada mood dan idea nak menulis panjang-panjang doakan sem ini bejalan dengan lancar . Okay that`s all . Bai 💓😃


2 comments

  1. hehehe
    kadang2 bila internet slow memang spoil mood
    nak update pun jadi malas nak update
    nih memandangkan ada wifi laju maka rajin2 lah update blog yer
    hehe

    ReplyDelete
  2. Hi fatehah. Saya pun baru update blog saya hahaa. Last person dtg blog walking tmpt saya awk org nyam tu pun march 2017. Hahaha

    ReplyDelete

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^