Im back!

 


Assalamualaikum     
ohaiyo    
anyeong  
moshi moshi   
hello 

    Im back finally!🙋 After so long I didnt update any post on my blog well I got no time and a little lifeless macam tu la. Btw rindu gila namati gaissss arrrr dekat blog ni and aku ada la baca balik post yang lepas macam hahahaah what the hell with me. Takpa kan aku mixed sikit language aku takut aku murung baca penulisan aku dalam english. Haha macam la ada kisah kan. I feel excited sangat nak tulis blog walaupun sebenarnya aku tak tau jugak nak tulis apa. But sokay la kan atleast ini merupakan post pertama aku pada tahun 2021 yang penuh mencabar ini kan. *hug myself*. Last post aku 18 ogos 2019 tu pun tulis puisi apatah masa tu aku update guna phone so takpala pendek ja. Setahun lebih jugak tak buka blog ni. 


     Aku berjaya hapuskan sarang labah kat blog ini hahaha tengoklah dah tukar blogskin baru tapi aku tetap suka yang lama sebab dia black tapi takpalah ni untuk nampak cute-cute gitu aku pun pilih warna pink. 2 hari jugak cari template yang sesuai plus senang nak edit so jumpa la template ni. Ramai jugak guna template ni aku tengok masa blogwalking ke blog yang masih aktif hahaha. Ingat ramai dah tak aktif ada ja masih aktif menulis noh. Peh salute la mana kerajinan tu. Header apa semua dah tukar and tak siap lagi edit senanya tu tapi pelan-pelan la kan lama dah tinggal nak edit-edit code ni nak menangis jugak bhai. Aku mengadap dua hari juga nak siapkan semua ini hahaha well patehah noob. Header tu cepat buat dekat canva ja hahaa simple-simple. Cantik tak ?? [please cakan cantik gais 😐]. Tapi sedih sebab chatbox ai yang kiut miut dah takleh guna la. Takpala terpaksa buat baru. I proud of myself and thanks Allah im so happyyy hahaaha. 


    So in shaa Allah I will update more at here and blogwalking dekat blog orang lain untuk baca entry menarik. Ok bai stay safe guys. Semoga covid cepat habis and have nice day people. 💖 


 

2 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^