Silent

Everything just in silent 
I cry silently 
I scream silently 
I love u silently 
I miss u silently
I call ur name silently 
I talk to u silently 
I stalking u silently 
I hide my pain silently 
I move on silently 
I leave silently
I forget silently
I changed silently
I block silently

You come silently
You hurt me silently
You changed silently
You kill me silently
You leave silently 

You and me remain silent
till now still silent 
Everything changed silently



Diam diam diam diam kau datang .Diam diam diam kita kenal . Diam diam diam kau confess . Diam diam diam kau beri harapan. Diam diam diam kau musnahkan harapan . Diam diam diam kau berubah. Diam diam diam kau hilang . Diam diam kau datang. Diam diam kau cakap rindu . Diam diam kau blah . Diam diam kau diam sampai sekarang . 

Kau diam aku lagi diam . Sebab memang aku pendiam dan aku akan diam dan terus diam . Dalam diam aku ada rasa walaupun aku tak cakap . Kadang rasa bodoh yang teramat sangat bila diam-diam aku boleh jatuh cinta atas sebab kita rapat selalu conctact selalu have a deep conversation. Tapi tu dulu sekarang dah diam. Jadi aku diam dan takkan ungkit benda lalu sebab segala terjadi secara diam dan berakhir pun dengan diam . 

Sat kejadah apa aku merepek haahaha okay lantak sebab kt blog memang diam enn sebab taip mulut diam tangan yang berfunction . Diam-diam aku karang benda nih entahlah dari mana idea nak post benda nih , Diam-diam idea mai so aku pun taip ja la . Okay diam ja la baca okay . Untuk kau wahai yang diam diam blah tu dah la diam laa selamanya boleh tak . Takyah muncul dengan diam dalam life aku . Hahahaa pergilah dengan diam macam biasa . Okay itu saja teruskan diam kerana diam itu lebih baik . Okay bai diam sudah .   




1 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^