Tanda-tanda anda Jatuh Cinta ~ :*

Hai .. Aku nak citer pasal tandax2.. haha.. Aku tak la expert sngt bab cintan cintun nih. Tapi aku boleh la ada la jugak pengalaman . Hmm well jatuh cinta bukan perkara yg pelik atau aneh . Tapi ia sangat normal terutama dalam kalangan remaja yang sedang mangalami kematangan dalam dirinya. haha ayat aku mcm pelik ja haha abaikan keh ok jom kita tengok samada hempa or kawan hempa ada jatuh ka tak kt someone ..

Simtom Anda Jatuh Cinta 

Anda tidak akan marah terlalu lama dan akan berusaha untuk kawal perasaan marah .

Anda akan sentiasa merindui dia

Apabila berjalan dengan si dia , anda akan berjalan dengan perlahan .

Anda akan tersipu-sipu malu apabila bersama dengannya .

Apabila anda berfikir tentang dirinya , jantung anda akan berdegup pantas.

Hanya dengan mendengar suaranya, anda akan tersenyum tanpa sebab.

Apabila anda melihat dia, anda tidak akan peduli orang di sekeliling

Anda akan mula mendengar menyanyi lagu yang berirama balada atau lagu-lagu cinta .

Dia sentiasa di fikiran anda.

Anda akan sentiasa terhidu baunya

Anda menyedari bahawa anda akan tersenyum apabila memikirkan tentang diri si dia .

Anda akan lakukan apa saja untuk dirinya.

Apabila anda membaca ini, pada masa yang sama ada seseorang dalam fikiran anda .


Kan ? betul tak semua tu.. hempa akan alami semua tu bila hempa dah jatuh cinta pada someone samada secara sedar atau tidak.. Mcm tulah aku rasa bila aku jatuh cinta dekat Mr Haruka.. tetiba mention nama dia.. tapi betullah.. tanpa aku sedar dan tak tau masa bila aku rasa semua tu. Haih terkenang kisah lama.. Forget it yeah.. Hey back to realiti .. dahx2 la berangan pasal org yg anda suka tu.Kalau cinta tu jangan cinta sngat nanti sakit sangat tau !  .. Haha merepek la aku.. well Cinta itu satu anugerah oleh ALLAH. Sebaik berdoalah kalau anda jatuh cinta dengan someone.. okay . Bersyukur sikit sebab dapat rasa anugerah terindah tu tau.. Hmm .. Hempa tau saat jatuh cinta ni la saat manis tau. Selalunya perempuan akan kenang moment nih even dia dah takde hubungan apax2 dengan someone tu . Like me 
Haha merepek lah aku.. btw aku amik yg nih semua dalam novel rasanya . Entahlah aku pu ta ingat .. That`s all aku rasa .. Nanti aku cerita lagi keh ! Thanks membaca Babai .. Ma a salamah :* 

0 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^