Lagu Takut by Amalia Alias ^_^


I`m scared of loosing you, but you`re not even mine

Hye.. .. em.. aku nak kongsi pasal lagu baru nie.. tak tahu la baru ka lama... but aku minat lagu nie.. Tajuk dya Takut by Amalia Alias .. lagu nie just ada org nyanyi ja but tanpa muzikk.. dya punya lirik ada kaitan dengan perasaan aku .. like fahami jiwa cengiitu.. hoho lagu nie jadi soundtrack untuk drama kt TV3 tu tajuk Hujan .. but 1st time aku dengar lagu nie .. kt blog orang.. serius best tapi bagi aku la.. orang lain aku taktau la. Here the song harap hempa suka .. This what i feel when i fall in love with someone .. Serious talk ! 




takut-amalia alias..
edit by siti farha anisa =)

Nice puisi here!


Tak Semestinya Dia Untuk Kita

Orang yang kita fikir milik kita ternyata bukan untuk kita ..
Orang yang kita sayang , mungkin  akan meninggalkan kita..
Dan mungkin perasaan sayang itu tidak lebih daripada seorang sahabat..
Kita mungkin memiliki hati dan perasaannya..
Tetapi adakah kita memiliki tubuh dan fizikalnya..
Jadi, tak mustahil dia pergi meninggalkan kita..
Jangan terkejut saat kita sedih , orang yang kita benci hadir menemani kita..
Mungkin kita tak pernah menyayanginya..
Tetapi mungkin dia adalah titipan Ilahi untuk mengesat kesdihan kita..
Saat itu, ketahui lah ..
Tidak semua orang yang kita sayang akan membalas rasa itu pada kita..
Tetapi tidak mustahil orang yang kita benci itu adalah cinta sejati kita.. 
Janganlah terlalu membenci orang hingga tidak menampakkan kebaikannya..
Dan janganlah menyayangi orang hingga tak mampu melihat kelemahannya..
Cintailah seseorang itu dengan sederhana..
Kerana kesederhanaan itu akan membuat kita bahagia .. 


terjumpa video ni.. siap ada puisi lagi .. harap enjoy ..


"Tak salah jika kita ingin mencintai.. Mungkin salah untuk memilik.." 


Babai..



















0 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^