Holiday , Home and Homework !! :D

Holla Peeps .
Now I`m coming home , I`m coming home tell the world i coming home . Haha dok nyanyi tang ni pulak . Sorry lama tak update sebab busy nak mati Fom 5 ni. Balik cuti pun ada homework . So faham-faham lah . Yeahh seluruh MRSM cuti penggal awal dari sekolah goverment (kementerian) . Yeah wooo.. kami cuti awai !!!! Hahaa (gelak jahat ) tapi kami balik hostel awai dari orang . But ok lah kan . So balik ni aku dok rancang dengan my beloved kazen Fikah nak pergi sekolah rendah aku . SK Dulang . In Shaa Allah kalau jadi . Tapi macam segan la pulak nak pi . Haha biarlah .

Peace . Diambil oleh adik wa at #MRSMPENDANG
Btw aku baru ja habis exam . Alhamdulillah dah selesai semuaa.. Gila susah doh exam sem sebab mara and cikgu maktab lain yang buat . Nak nanges aku jawab . :') Tapi terpaksa gagah jugak jawab . Sorry mom . But well aku balik kelmarin jaa . Sblum balik rumah tu , aku singgah dulu rumah kawan Abah . Kenduri arwah rasanya . Aku pun tak kenal sangat . Adik cakap tu kawan FB abah -.-' . Abah maju bak hang kawan merata orang . Tak faham aku . Dah hot sekarang nampaknyaa. Haha .
Back to story . Wahh kawan-kawan abah aku ni lawak bak hang . Tak larat nak gelak dengan adikku .

Homework ?? tak payah dok tanyaa laa belambak-lambak bak hang !! Tak tau laa aku nak buat bilaaa.. In Shaa Allah aku nak buat bagi siap nak pecah rekod hidup gua Haha.. Haih takut doh . Dah nak masuk sem 2 dah dekat sangat dengan SPMRSM and SPM . Gilaa tak gilaa cepat masa berlalu. Hope sempat study apa yang patot. Dah bapa bulan lagi nak habis sekolah . Sedehnya nanti dah takleh jumpa kawan-kawan . Kawan-kawan dah duk jauh bhaii ~ Takpaa boleh contact dengan twitta segala bagai kan ?

Yang tu jaa .. Nanti aku update dengan ceritax2 aku keh . Bai .

  • Happy Holiday Guyss 
  • Pray for my result . :)) . I will for u too :* 

0 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^