I Come back home !!

Hey readerr.. Long time no see . Rindu gilaaa kt blog aku ni . Honestlyyy laaaa.. Kat maktab aku dok terbayangx2 blog ni . Akhiryaa Alhamdulillah  boleh jugak balik ke rumahh . sebaba


AKU DAH BEBAS . Hahahaa.. The WAR is Over . What WAR ?
SPM laaa. Haha.. Ceh so mlm ni boleh update . Merdekaa dah aku . Smpai jugak hajat aku nak bukak blog . Before aku blog ni aku bukak twitta dulu . Tukar apa yg patut .

Aku sedih sebenarnyaa waktu aku tengah jawab paper last kimia paper 3 . Patutnya tamat pukul 3.30 ptg . Tapi aku siap awal . Pukul 3  dah siap . So aku berangan la dulu .Haha . Boleh pulak mcm tu . Then ada kertas tambahan . Then aku pun conteng laaa .
Saja mengisi masa terluang . Aku tulis MRSM PENDANG IN MEMORY .
Dihhh gilaa . Dh 5 tahun dok sekolah tu , this day gonna be the last day . So sad . Haha . Aku conteng full depan belakang . Semua pasal maktab ni . Hoho . Sedih tak ?? mesti tak kan .

Keluar dewan rasa mcm nak nangis ja . Tak rasa seronok pun dah kenaapa? Aku pun tak faham . -.-' . Pelik benoo . Lepas hantar buku teks aku pun kemasx2 brg . Time aku kemas barang tu pun aku sedih sebab nak berpisah dengan kiubmate aku yg tercinta . Ya la aku sorang ja budak akaun , depa budak bio balik besok . Terharu sangat sebab athiraaa tolong angkat barang- barang aku . Diaa cakap kesian tengok aku banyak barang ,

"Teah dah la kecik , nak angkat benda berat-berat pulak . :) "

Thanks so much athirahhh ali  !! Pastu dh selesai tu aku pun nak kiub balik nk salam ngan diaa , sedihh sangat nk peluk lama-lama pun tak pasai aku wat drama tang tu , Haha.. Even tak rapat , tak jalan sekali kelas asing-asing  tp teah sayang sangat kiubmate teahh . :') . Dah 2 tahun duduk dengan depaa . Well normal la kan setiap pertemuaan pasti ada perpisahan . Kalau ada rezekit kita jumpa lagi I Btw Gud Luck Bio nanti all kiubmatee :* . Lovee u a lottt..

Apa yg aku rasa sekarang aku tak happy , aku tak sedih dan aku pun tak tau aku rasa apa . Thanks mak abah datang amik kakak . Haha adik aku pun mai jugakkk habuan untuk angkat barang .  Besok nak buat apa pun tak tau . Qadaaa tidur la kot . Haha . Nak wat homework dah takdaaaa. Cewahh kalau ada pun macam nak buat . Puiii . Besok nak masak laa.. Buleh teqaa tu ? Wish me luck keh . Memasak tu antara matlamat aku untuk time cuti panjang ni . Harap boleh jadi teror mcm mak la ,

ice blend mochaa :3
Mee beforee The SPM over 
wiff my little sis . Pendek kan aku -,- . Kat kedai karpet . Ada abang La (Bangla) :3



Ok tu ja la kot nak ceritaa . Nanti aku nak ceritaa experiences aku time cuti . Hah lupa pulak dan peristiwaa throw back kat time kat maktab . Hahah . In Shaa Allah . Kalau tak busy ok . That`s all babai peeps . Smile keh  ~

0 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^