Confession Maybe

I can't see what happens now 😂😅



Bermula dengan hai berakhir dengan tanpa seketul bai . Mungkin salah aku jugak menghambarkan conversation.  Haahaahaha maaf kita tak kenal dan aku tak rasa nak kenal pun . Cukuplah gelaran "STRANGER" yang dicipta utk hang seperti follower twitter aku yang lain.

Apa perasaan hang bila org yg tak kenal tegur ckp hai bagai mcm nak kenal la and start the conversation ? Mesti rasa pelik enn takut nervous semua ada . Ya but pada aku, aku rasa nervous takut dan curious jugaklah dalam banyak² manusia kat tuiter kenapa aku jugak yg hang tegoq hah ?! . Otak aku pun mesti penuh dengan WH question la tak payah cakap la mesti punya pikiaq semua tu walaupun aku takkan tanya pun . Haahaha . Biasanya aku tak reply pun bila ada stranger tegur hai . Mmg susahlah aku nak reply taktau gak sebab bagi aku org kat twitter lebih baik jadi stranger selamanya aku rasa sebab aku bukan nak kenal sangat pun dengan follower dan following aku so buat lek dah . Tapi kalau aku reply DM seketul stranger tu mungkin sebab aku rasa kesian dak pun mungkin otak aku pikiaq dia perlukan pertolongan or what la . Selalunya mmg aku tak reply hah biar ja .

Kali nih aku reply sebab dia ckp hai pastu ckp ada something nak habaq so mcm okay maybe dia nih tegur sebab ada tujuan something . Rupanya dia cakap dia lama dah stalk aku.  Hahahaahahah gila terkejut beruk la kenal pun tak stalk kejadah apa nya. So kami pun sembang kosong aku pun Tanya apa semuaa . Oh yeah start from tweet aku pastu gambar . Hahaha lawak jugak la tweet aku ?! Oh mengg ada jugak org stalk aku sebab tweet aku seriously aku bukan twitpemes cuma org yg aktif tweet ja . Setiap masa aku tweet sampai tak sempat nak update blog . Tu la hairan jugak macamana la orang buleh stalk tweet aku banyak merapu tweet pasal everyday apa aku buat mengeluh meroyan and so on la . Seriously time tu taktau la nak rasa takut ka lawak ka happy ka apa ka tapi rasa dihargai itu ada la sekelumit kat hati tu.  Ada jugak yg stalk dalam diam hukhuk tak la rasa forever alone sangat ingat aku ja yg duk stalk diri sendiri rupanya ada org stalk aku emm emm hahahaa.  Pastu siap puji lagi lawak la apa la hahaha bukan aku tweet , tweet yg berkualiti mcm kebiasaan tweet pemes tu . Taktau la kelakar celah mananya mungkin dia spesis mudah terhibur mungkin.  Pastu sebab gambar pulak mcm biasalah klu stalk tengok gambar tu walaupun aku rasa takut jugak entah apa² gambaq yang aku post haishhh .

Okay nih last part boleh pulak mengaku kata dia minat aku emm hahaagagahaaha taktau nak gelak ka nak menangis terharu atau sebab takut . So kerana tweet²  pun boleh buat someone tetarik . Whoa what a surprise menggg.  😅 . Hahahaha Btw terima kasih la sebab berterus terang taktau la patut ka tak aku berterima kasih.  Tapi aku rasa aku patut mintak maaf sudah semestinya sebab aku mcm rply pendek² ya la usaha menghambarkan conversation . Maaf ya . Maaf jugak la klu nampak mcm tak appreciate or what sebab aku takutlah terbagi harapan or terlebih friendly kang susah pulak.  Ya la aku pun tak pandai nak panjangkan conversation and make it fun bila chat dengan aku . Selalu hambar ja .  Okay la tweet aku boleh hiburkan org jugak . Suatu pencapaian terbaik patehah . Baguslah tapi menghiburkan diri sendiri pun susah jugak kadang² . Hmm entahlah.  Itulah confession pelik yang aku rasa pelik la bagi aku bagi orang lain I don't know la . Mungkin org pain anggap benda normal just simple thing.  hahaha but pada aku it not normal dan bukanlah benda yang luar biasa sangat pun just bila dah berlaku kat diri sendiri at least boleh la aku rasa banda itu normal sebab dah biasa face the situation . Boleh ja la nak hadap situasi mcm tu tapi nak handle aku masih tak biasa seriusly taktau nak handle mcm mana keadaan time tu.  Gila awkward namati rasa tapi belagak cool sebab stranger tak kenal so lek² sudah.

Okay sekian saja cerita saya yang hambar sekadar utk mengisi kosongan masa utk mengarang dan update post dalam blog . Thanks for reading . Babai . 👋


0 comments

Hey thanks for reading. Feel free to comment tp yang murni sahaja okay ^^